Pochodne węglowodorów sprawdzian liceum

Wiosna Ludów 1848-1849 w Europie i na ziemiach polskichSprawdziany, testy, kartkówki, odpowiedzi, prace domowe, wypracowania, lektury,Kwasy karboksylowe (kwasy organiczne)-pochodne węglowodorów zawierające w cząsteczce grupę karboksylową Grupa karboksylowa -COOH.. Sprawdzian Liceum Ciekawi świata "ZRÓŻNICOWANIE GO.. Sprawdzian Liceum Odkrywamy na nowo "Polska w lata.Szukasz prac z Wielofunkcyjne pochodne węglowodorów z przedmiotu Chemia?. JEDNOFUNKCYJNE POCHODNE WĘGLOWODORÓW.Sprawdzian Chemia w gimnazjum "Pochodne węglo.. Posiadamy prawie 100 tysięcy materiałów dla gimnazjum, szkoły średniej oraz z zakresu studiówSprawdzian pozwala sprawdzić stopień opanowania materiału przez uczniów realizujących Program nauczania chemii w liceum ogólnokształcącym.. Kwasy karboksylowe w przyrodzie.. Tworzy się je od nazw węglowodorów przez dodanie końcówki -ol (nazwa międzynarodowa).. Sprawdzian 3 klasa gimnazjum Historia Operon "Świa.Sprawdzian z działu: Pochodne węglowodorów SG.Che1-3 spraw.z pochodne węglowodorów grupa AB NOWA ERA Nowa Era: Chemia Zadania Pochodne Węglowodorów Nowa Era Test Chemia Nowej Ery III Pochodne węglowodorów Grupa A i B.pdf Plik Test Chemia Nowej Ery III Pochodne węglowodorów Grupa A i B.pdf na koncie.Sprawdzian Chemia w gimnazjum "Pochodne węglowodorów" PobierzWęglowodory - sprawdziany • Chemia • pliki użytkownika madziunia56 przechowywane w serwisie Chomikuj.pl • 121030 101719.jpg, 121204 100658.jpg Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.Sprawdzian WIELOFUNKCYJNE POCHODNE WĘGLOWODORÓW Liceum/Technikum To jest Chemia 2 zakres rozszerzonySprawdzian wiadomości..

Pochodne węglowodorów GRUPA II Zadanie 1.

Tutaj znajdziesz największą w Polsce bazę wypracowań, konspektów, streszczeń i pomocy szkolnych w Polsce.. Nazwy systematyczne tworzymy dodając słowo kwas i końcówkę -owy.Szukasz prac z Jednofunkcyjne pochodne węglowodorów z przedmiotu Chemia?. a) C 17 H 35 COOH kwas palmitynowy b) C 17 H 35 COOH kwas olejowy c) C 17 H 35 COOH kwas masłowy d) C 17 H 35 COOH kwas stearynowy 2.. Estry produkty reakcji kwasów z alkoholami.. Dostęp dla zalogowanych \ To jest chemia ZR \ 2 \ 4.. Posiadamy prawie 100 tysięcy materiałów dla gimnazjum, szkoły średniej oraz z zakresu studiów Jednofunkcyjne pochodne węglowodorów , 2 , To jest chemia ZR , Chemia , Szkoły ponadgimnazjalne , Zasoby , dlanauczyciela.plW tym dziale znajdziecie zadania związane z : Nazewnictwem jednofunkcyjnych pochodnych węglowodorów, Rysowaniem wzorów, Właściwościami chemicznymi i fizycznymi danej grupy związków, Rozróżniana jednofunkcyjnych pochodnych węglowodorów w oparciu o charakterystyczne reakcje jakim ulega dana grupa związków, Pisania izomerów , Reakcji otrzymywania określonej grupy związków.Sprawdzian Liceum Ciekawi Świata "Różnorodność bio.. Pochodne węglowodorów - to związki chemiczne powstałe po zastąpieniu atomu wodoru w węglowodorze grupą funkcyjną np. -OH, - Cl, - COOH, -NH 2.. Grupa funkcyjna - to grupa atomów, która przyłączona do alkilu nadaje związkowi chemicznemu charakterystyczne właściwości, określa przynależność do danego typu związku chemicznego.Chemia Nowej Ery Rozdział II / Pochodne węglowodorów..

Wielofunkcyjne pochodne węglowodorów Sprawdzian 4.

Sprawdziany .Zadanie: pomoże mi ktoś z tym testem gr b 1 grupa oh to Rozwiązanie:zad 1 odp a zad 2 odp c zad 3 odp b zad 4 odp a zad 5 odp c lakmus w roztworach kwaśnych barwi się na czerwono,a w zasadowych na niebiesko zad 6 odp d zad 7 odp c zad 8 odp a zad 9 odp b zad 10 odp c zad 11 1 d reakcja estryfikacji 2 a kwas karboksylowy 3 c fermentacja alkoholowa 4 fermentacja octowa 5 b detergent zad 12 .3.. - gimnazjum/liceum/technikumMateriały do pobrania (uzupełnione w rysunki, możesz pobrać na komputer, a nawet wydrukować :-)) pochodne weglowodorow na sprawdzian ZAGADNIENIA DO SPRAWDZIANU: „Pochodne węglowodorów" Uczeń: 1) tworzy nazwy prostych alkoholi i pisze ich wzory sumaryczne i strukturalne; np. CH3OH - metanol 2) bada właściwości etanolu; opisuje właściwości i zastosowania metanolu i etanolu .Plik Pochodne węglowodorów klasa 3 gimnazjum NOWA ERA.docx na koncie użytkownika weronnikaa569 • folder Pochodne węglowodorów NOWA ERA 3 • Data dodania: 28 wrz 2014 Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.Katalog ściąg i opracowań z zakresu Matematyka.. Pytanie 1 /31.. Sprawdzian Liceum Ciekawi świata "Półwiecze powoje..

Przykłady:Pochodne węglowodorów Sprawdzian 3 Gimnazjum .

Przy którym wzorze podana jest poprawna nazwa związku?. Inne alkohole.. Przerwij test.. Nazewnictwo kwasów karboksylowych: Nazwy zwyczajowe wielu kwasów karboksylowych pochodzą od miejsca ich występowania lub zastosowania.. Część druga składa się z innego typu zadań.. Część pierwsza zawiera 10 zadań testowych (każde za 1 punkt).. I Dokończ zdanie: 1.. Poznajemy naturalne źródła węglowodorów, Poznajemy węglowodory nasycone, Poznajemy węglowodory nienasycone, Poznajemy alkohole, Poznajemy kwasy karboksylowe, Poznajemy estry, Poznajemy pochodne węglowodorów zawierające azot, Poznajemy składniki .Sprawdzian wiadomości z działu Pochodne węglowodorów 1 Substancje o znaczeniu … Home - Nasze Sprawdziany | Nasze Sprawdziany Nasze Sprawdziany - już dziś przygotuj się na test!. Jedno z równań reakcji zapisane jest poprawnie, które?Chemia, Sprawdziany i testy Pochodne węglowodorów.. Wyższe kwasy tłuszczowe.. Kwas mrówkowy i octowy.. „Aminokwasy, białka" - grupa A.. Tutaj znajdziesz największą w Polsce bazę wypracowań, konspektów, streszczeń i pomocy szkolnych w Polsce.. Sprawdź w Sciaga.pl.. Glicerol - alkohol wielowodorotlenowy.. Podsumowanie 1:10:15 Od wielu lat uczę chemii, ale interesuję się również filmem, fotografią, jak czas pozwala to .Matura 2017.. Sprawdzian Liceum Po prostu Chemia "Chemia a nasze..

test > Pochodne węglowodorów.

Za każde zadanie przewidziana jest inna liczba punktów .Pochodne węglowodorów zawierające azot - aminy i aminokwasy 1:02:55 6.. Sprawdzian Liceum Biologia na czasie zakres rozsze.. Sprawdzian Liceum Ciekawi Świata WOS "Prawa człowi.. liceum profilowanym i technikum- kształcenie ogólne w zakresie podstawowym.. „Kwasy karboksylowe, estry, tłuszcze, aminy" - grupa B. 234 KB.. Popularna nazwa kwasu o dwóch atomach węgla w cząsteczce .Jednofunkcyjne pochodne węglowodorów Sprawdzian 3.. W roku szkolnym 2016/2017 część pisemna egzaminu maturalnego z chemii odbędzie się 16-05-2017 roku (wtorek) o godz. 9.00 Egzamin maturalny jest przeprowadzany z przedmiotów obowiązkowych i dodatkowych.Pochodne węglowodorów 1. przemysł spożywczy do produkcji nawozów sztucznych w produkcji środków chwastobójczych jako rozpuszczalnik.. Sprawdziany .. Nazwy alkoholi pochodzą od nazw rodników.. (6 punktów) Podaj wzory sumaryczne następujących związków: 1. kwas octowy 2. etanol 3. octan etylu 4. propyloamina 5. glicyna (kwas aminooctowy) 6. gliceryna Zadanie 2.Można je traktować jako pochodne węglowodorów, w których jeden lub kilka atomów wodoru w cząsteczce podstawiono grupami hydroksylowymi.. Substancje chemiczne o znaczeniu biologicznym.Chemia nowej ery 3 sprawdziany i odpowiedzi zgodne z nową podstawą programową.. Sprawdzian składa się z dwóch części.. Nazwa grupy funkcyjnej kwasów organicznych to .. Sprawdzian Liceum Ciekawi świata "WSPÓŁCZESNE PROB.. Klasówka - pomagamy w sprawdzianach - wiarygodne testy powtórkowe i streszczenia.. Podaj zastosowanie metanolu.. To trzeba wiedzieć!. Sprawdzian Liceum W centrum uwagi "Edukacja i prac..